Film, zene és egyéb, de kritika

Film, zene és egyéb, de kritika

Film#3: Szólít a szörny

2017. március 16. - Wolverinna

Ha szerda, akkor mozinap. Tegnap egy mini teremben néztük meg a Szólít a szörny című filmet. Leheletnyi döbbenet után ("jé....ez feliratos lesz?...vaksi vagyok hozzá, de sebaj, legalább Liam Neeson hangját halljuk, semmi béna szinkron") tág pupillákkal bámultam a vászonra (csak semmi kábszi! :D ), és lestem, lestem... 

A Fa (szörny, whatever) szerintem brutál jól ki lett találva, és nagyon jól megcsinálták, Liam Neeson hangja meg tényleg tökéletes volt hozzá, örvendek, hogy eredeti hanggal néztük/hallottuk. A film egy meglepetés volt, az első képek alapján valami Narnia-szerűségre, egy "mese habbal" kategóriás filmre számítottam, majd a trailer után már kicsit komolyabb hangvételű dologra, de semmiképp sem arra, mint amit kaptam. Tulajdonképpen a film közben ki kellett jelentenem, hogy én legközelebb csak valami vígjátékot, vagy valami nem agyalós akciófilmet vagyok hajlandó megnézni (asszem a következő a Kong lesz....tökéletes erre a célra :D ), és persze rögtön elkapott az ingerencia, hogy én ezt el is akarom olvasni (könyv alapján készült film, így nem lesz túl nagy kihívás). Sztorija nagyon emberi, lehet, hogy valakinek túl nyál az egész film vezetése, nekem mindenesetre nagyon tetszett, és hazudnék, ha azt mondanám, hogy vagy kétszer majdnem megkönnyeztem (mert volt az legalább három is). Megtanultam egy új kifejezést: depiend, és önuralmi szintet is léptem azzal, hogy a mellettem ülő debil kislányt és anyukáját nem vertem arcon a kokárdámmal. A polpszemű atyavilágért hozod a nyilván nem IQ harcos kislányodat ERRE a filmre, ha szegény azt se tudja még, mit jelent az, hogy "amcsi"??? Lélegezni tud egyedül is a gyermek? Csoda....képzelem, mennyi jöhetett át neki a filmből. Biztos sok, mert be nem állt a pofája, anyuci lelkesen válaszolt neki, ha épp nem a telefonját nyomkodta.

Igen...KURVA IDEGESÍTŐ, ha telefonozol egy moziban.....menj haza, töltsd le a filmet, nézzed otthon és mobilozz közben. 

All in all, IMDB 7,5 a film, ami ott azért igen erősnek számít, nálam egy bivaly 9-est megér, és simán többször nézős lesz, de csakis nagy adag boldogsághormont tartalmazó élelmiszerek társaságában :) Szereposztás is kiváló, a főszereplő kisfiú előtt le a kalappal, zseniális! És említettem már, hogy mindenképp eredeti hanggal a legjobb Liam Neeson miatt? :) Gyanítom h nincs is szinkron, de ne is legyen, ehhez a filmhez pont nem kell!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentisvelemenyezek.blog.hu/api/trackback/id/tr7912341997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása