Film, zene és egyéb, de kritika

Film, zene és egyéb, de kritika

Unaloműző minden kritizálás

2017. március 31. - Wolverinna

Tegnap szembejött velem egy cikk, miszerint a Slayer Kerry King-je borsót tudna hányni a Limp Bizkittől (nem így írták, de így találóbb). Erről, illetve a Prágában töltött hétvégéről, és az ott talált kis szórólapról, melyen a Hentai Corporation (ne keress rá....TÉNYLEG NE) is szerepelt, eszembe jutott a Prágai Aerodrome fesztivál, amin részt vettem pár évvel ezelőtt (azóta sem vagyok jó évszámokból, talán 2015). Itthon is helyet kapott ez a fesztivál, és már csak 1 név várt arra, hogy bejelentsék. Nagyjából minden egyezett a Prágai verzióval, ott nagy név volt a Sevenfold, így okkal bízhattunk benne, hogy itthon is lesznek....jött a bejelentés.....a hazai utolsó fellépő...a híres...nagy...hatalmas....MINDENKI KEDVENCE (persze...mindenkié): a Limp Bizkit. Link Biscuit. Valamikor korán reggel volt a bejelentés, így gyorsan kellett pislognom, frissítenem az oldalt, hogy jól látok-e. Igen, jól. Úgyhogy rögtön meg is vettem a jegyemet. Prágába. Akkoriban nagyon nagy Sevenfold korszakomat éltem, tipikus fangirl effektus, menni koncertre, magyar zászlóval, amire felkerült a zenekar jelképe, a Deathbat, első sor becélozva, hajrá.

Jött a "jó hír" nem sokkal koncert előtt, h Draiman másik zenekara nem tud jönni, sebaj, lesz Sevenfold, meg persze LB. Első fellépő a Hentai Corporation volt. Soha nem fogom elfelejteni, annyira rossz volt, bár a "zenei" munkásságuk annyira nem maradt meg, de az beleégett a retinámba, ahogy a frontember gyakorlatilag megerőszakolta a színpadot......szenvedés volt, alig vártam h vége legyen....

Utána következett Rob Zombie bácsi. Korát meghazudtolva olyan bulit tolt, hogy leesett az állam és a fejem is majdnem. Lejött a színpadról, így pacsizni is tudtam vele (azóta sem mosok kezet!), és nem mellesleg John5 is pár méterrel előttem állt, ami azért volt nagy szám, mert kicsi korom nagy kedvence Manson volt (mindent megmagyaráz velem kapcsolatban), és abban is játszott John mester. Kitűnő, 10/10-es koncertet adtak.

Na aztán berobbant a LB. Semmi gond, nem szeretem őket, de azért be kell valljam, sok zenekart, akiket nem szeretek, élőben nagyon tudom élvezni. Na, ők pont nem ilyenek voltak. Fred TATA borzalmasan nézett ki (semmi baj, nem szépségverseny ez!!), hangja....azt nem tudom hol hagyta, lehet még előző nap Budapesten. Brutality mód fos volt, amit ott nyújtottak, most szeretet ide vagy oda (egyébként 1-2 mondatot elcsípve, a Bizkit fanoknak is a "shit" és WTF" kifejezések hagyták el leggyakrabban a szájukat a produkcióval kapcsolatban). Ez még mindig nem lett volna akkora baj, egy 4/10-et így is ért volna, legalább eljöttek, de amikor koncert vége felé Fred elkezdte szapulni a Sevenfoldot, na az minden nyaklevest megért. Nemcsak azért, mert nagy fangirl voltam, és nem is csak azért, mert az ottlévő emberek 70%-a a Sevenfold miatt volt ott (senkinél nem láttam LB zászlót/táblát/pólót...semmit), hanem mert alapból egy gerinctelen húzás. Ne haragudj Freddyke, de mennyire undorító dolog az utánad következő bandát szapulni?? Semmi baj, kaptál rá egy nagy adag fütyülést, meg fújolást, remélem megjegyezted... Ha ennyire király vagy, MAGADAT fényezed, nem pedig a másikat szidod, hogy "mert ki az a Sevenfold?" Ez rólad állít ki szegénységi bizonyítványt. Viszont az arckifejezés minden pénzt megért, mikor megkérdezte, "Mi az a Sevenfold? Ki az aki miattuk jött?" és a jelenlévők 99%-a elkezdett kalimpálni, Sevenfold-Sevenfold-ot skandálni. Meglepő, ugye?... Úgyhogy egy magabiztos 0/10-et adnék arra a koncertre, fájdalmasan hosszú volt, és talán még rosszabb volt így összességében, mint a Hentai. Úgyhogy ennek függvényében továbbra sem vagyok képes/hajlandó LB-t hallgatni, gyakorlatilag még jobban unszimpi, mint eddig volt...zeneileg, emberileg...kalap szar lesz a szememben. (És megígértem, hogy nem célozgatok senkire, de komolyan, van ismerősöm, aki kijelentette, hogy a LB-t jobban szereti, mint a Slayert...DÖBBENET!! :D Igazából nem, engem nem érdekel, nem zavar, mindenki más és más. Helyettem bárki szeretheti a link Biscuit-et, csak nekem ne akarja mutogatni és megmagyarázni, hogy jó. Nekem nem jó, nekem szar, de ettől szép a világ ;) )

A Sevenfold koncertet nem részletezném, de Rob Zombie bácsi mellett a másik 10/10-es koncert volt, nagy élmény volt, hogy a zászlómat fel tudtam juttatni nekik, szereztem pengetőt a nagy kedvencemtől, Synyster Gates-től, óriási show-t nyomtak a srácok, totál megérte kimenni a rendezvényre!

Ennyi bölcsesség jutott mára, ha már mostanában filmes csoda kritikáimmal nem tudom szórakoztatni a nemlétező olvasókat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentisvelemenyezek.blog.hu/api/trackback/id/tr7012389951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása