Film, zene és egyéb, de kritika

Film, zene és egyéb, de kritika

Zenekritikus IS vagyok #1

2017. március 02. - Wolverinna

Ez tényleg az első, és most nagyon aktuális: In Flames-Battles. 10/10, imádom, köszönöm, már a borítóval megvettek, ahogy az kijött, nálam mindegy volt mi lesz a lemezen...de nem csalódtam.

 

(Bővebben: Az In Flames az ezelőtti lemezeivel akkora csalódást okozott, hogy majdnem sírva töröltem le azokat az albumokat a gépemről. A Where dead ships dwell c. számot szerettem, ennyi. Egyébként ezt a bandát a Come Clarity albummal szerettem meg, hasonló tendencia volt, mint az új albumnál: "jé de kva jó ez a borító, vegyük meg!" gondoltam ezt tizen akárhány évesen. Otthon meghallgattam, nyilván nem erre számítottam, de belezúgtam, szerettem.
A Battles elejétől a végéig zseniális az én bot füleimnek, zene-ének-ritmus-dallam-riff-DOB!-SZÖVEGEK!! minden a helyén. "Úgyse tudna ilyet élőben lehozni énekben" És? Perpill a lemezt hallgatom azon meg pont ez van...és ha eljutnék koncertre (instant szívroham lenne a boldogságtól), akkor meg úgysem 100%-osan a lemezminőséget akarom visszahallani. Arra ott a lemez. Lemez-koncert, összefügg, de nem ugyanaz a kettő. Van, amelyik banda többet, van, amelyik kevesebbet ad koncerten, mint lemezen. Ettől függetlenül egy Battles-t (is) felvonultató koncertre nagyon nagyon elmennék...ha már pár éve voltam olyan béna és kihagytam az In Flames bulit. Never again. :) )

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentisvelemenyezek.blog.hu/api/trackback/id/tr5212306827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása