Film, zene és egyéb, de kritika

Film, zene és egyéb, de kritika

Zene#2 - Koncertek2017

2017. március 20. - Wolverinna

Sosem voltam egy ősfan, aki éjjel nappal Mastodont hallgatott volna, de szerettem és szeretem mai napig. Ebben az évben "százszámra" nyomogatom a fészbukkon az eseményekre a talán/ott leszek gombot, eszetlenül, hogy majd szelektálok. Na de mikor elémborult ez....pislogtam, hogy WHAAAT, pislogott emberem is, és nem kérdés: ott a helyünk! Lassan nem ártana beszerezni a jegyeket is...

Na aztán ott a Dark Tranquility is...egyik héten egy kedves ismerősöm ajánlott néhány újabb albumot különböző zenekaroktól, hogy csekkoljam...egész véletlenül az Atoma maradt meg legjobban, kiütött teljesen, következő héten meg kiderül, hogy jönnek Budapestre? Előzenekar a WMD? MIVAN? Okcsá, jegyek megvannak, ottali.

Pain...jegyek szintén bezsebelve, türelmetlenül várom mit fognak alkotni!

Mansonra pedig azóta sem tudom, érdemes-e jegyet venni, annak fényében, hogy mocsok drága, a beígért Say10 album még meg sem jelent...bizonytalan vagyok. Vagy mégsem? Igencsak bakancslistán van nekem, anno VOLT-on sem voltam, de régen hatalmas kedvencem volt (nyilván szüleim erről tudnának mesélni...imádták azt a korszakomat, és a gimis tanáraim is díjazták, mikor fekete körmökkel, Mansonos pólóban battyogtam suliba :D ), szóval ez a buli még kérdőjeles. Ugyanúgy, mint a Good Charlotte...csak megnézném őket is, de sokallom érte azt a pénzt, amit elkérnek. Ha nyerek a lottón (talán nem ártana lottózni, hogy legyen esélyem), tuti mindkét bulira veszem a jegyet és tombolok a nulladik sorban a színpadon!

És ilyen zseni felhozatal mellett szavakat sem merek pötyögni a VOLT idei lien up-járól...siralomház, katasztrófa, borzalom és MI EZ?... Linkin Park...oké...marhára örültem neki (ugyan ki nem?...) de az új számok hallatán csak remélni tudom, hogy régi számokkal túlfűtött bulit nyomnak majd. Subscribe: semmi bajom velük, bár 2 éve mikor feloszlottak, ezt egy ilyen megnyerő fogásnak tituláltam, hogy egy feloszlás mindig beindítja a szekeret, tolsz egy "búcsúbulit" meg néha összeállsz (közben nyomod a RATM tribute-ot, szóval mégsem vagy feloszladozva, de mégis) egy-egy bulira, pl Linkin Park elé, aztán majd kegyesen összeállsz újra (vagy csak tolod a hasonló USEME-t). Semmi gond, mindig is jól csinálták, amit csináltak, úgyhogy hajrá-hajrá, biztos baromi jó hangulatot fognak csinálni LP előtt (azon sem lepődnék meg ha utólag azt jobbnak titulálná a nép, mint Chesteréket :D ). Enter Shikari, nemvótammég, kíváncsian várom. Na azt hiszem nagyjából itt ki is merült mindenféle érdeklődésem a VOLT iránt, persze még lehet lesz 1-2 huha de megnézném banda, vagy ott a Pendulum, de könyörgöm...mikor lett a VOLT egy balaton sound2?.... Egy tavalyi Slayer-Maiden kombó után ez az idei.....és amilyen aránytalanul harmatgyenge a felhozatal, olyannyira aránytalanul piszok drága a bérlet. Ha lennének tökösebb ismerőseim, ezerszer inkább mennék Nova Rockra....de él a csordaszellem: ha mindenki VOLT-ra megy, én sem ruccanok egyedül Novára, a kettő együtt meg akkor, ha tényleg nyerek a lottón, vagy valaki hozzám vág fölösleges 100 ezret/ 100 ezreket......pedig a Nova...:O Nekem már egy nap, a csütörtök (In flames) megérne minden pénzt, de ott azért a többi sem elhanyagolható...

Hirtelen ennyi ugrott be, ezek mellett persze még beeshet néhány kisebb-nagyobb buli, de ezek a leginkább várós koncertek egyelőre. Jah, meg egy Kowa, ha már a decemberi SOLD OUT lett és lemaradtam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentisvelemenyezek.blog.hu/api/trackback/id/tr1412353261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása