Film, zene és egyéb, de kritika

Film, zene és egyéb, de kritika

Film #4: Dr. Strange

2017. március 17. - Wolverinna

Ami a kritikáim alapja, a kedvencem, a lényegre törő, velős megfogalmazás....ne haragudj dr strange, de...ez egy piece of sh#t. Végig sem néztem, mert úgy gondolom elvesztegettem 1 órát az életemből, és a maradék részét inkább nem akartam. Totál nem értem mi akar lenni ez a film, szóval lehet én vagyok a piece of sh#t. A főszereplő fószer (mindjárt kiguglizom...Benedict Cumberbatch...ja, róla van egy raklap mém 9gag-en :D ) biztos zseniális, nekem harmatgyenge volt, bocsánatot kívánok. Kicsit Pierce Brosnan-re emlékeztet, aki nem a szívem csücske. 

Lehet egyszer ráhangolódok megint ezekre a világon túli 80ezer univerzum létezik és ugrálhatsz benne, ha kiütlek stílusú filmekre, de az nem mostanában lesz. Néztem volna inkább a Tükörországot...azt régóta akarom már. Ez sajnos nem tetszett, persze ide is leírom, hogy imdb-n 7,7 az értékelése, úgyhogy élnem kell a gyanúval, hogy a hiba az én készülékemben van.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentisvelemenyezek.blog.hu/api/trackback/id/tr9212344651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása