Film, zene és egyéb, de kritika

Film, zene és egyéb, de kritika

Papa motherf#@king Roach

2017. május 19. - Wolverinna

Nyilván megélnék én ebből a dologból, hogy írok, de egyrészt nem olvassa senki, másrészt meg trágár vagyok, és nem tudom szépen kifejezni mit hallottam/hallok éppen.

Papa Roach Crooked Teeth

Tegnap már kaptam a fülest, hogy hallgatható a kis szerzemény, úgyhogy azóta tűkön ülve vártam, míg eljött a pillanat, hogy beizzítottam...azóta ledöbbenten ülök, és már rendesen várom, hogy mikor jön egy olyan szám, ami szar/hallgathatatlan/csak szimplán nem annyira jó, mint a többi...de NINCS! Hát hát hát nem tudom....régen vett le a lábamról egy lemez ennyire. Egy komplett lemez..nem 1-2 dal....egy egész nyamvadt lemez. Egy true Papa Roach....már az idáig kiadott számok is teljes eargazmushoz vezettek (pedig a Help-et elsőre és másodjára sem vette be a gyomrom valamiért...de utána meg nem bírtam róla leakadni). Mástól is olvastam már ezt (igen Ric$, pl. nálad :D ), hogy megint X ezer évvel fiatalabbnak érzem magam. Komolyan. Semmi olyan újítás, amitől a PR elvesztette volna PR jellegét, semmi unalmas, előző album másolás, amitől megunnám. Mindegyik track egy külön kis csoda, Jacoby hangja odavág és vissza, és komolyan már csak azt várom, mikor jönnek Európába. Lehetőleg ide hozzánk is, de ha nem hát akkor megyek én akárhova is, ezt hallanom kell.

Nekem a F.E.A.R. is roppantul bejött, koncerten meg főleg, életem egyik, ha nem a legjobb koncertje volt. Szóval ez az új lemez össze lett rakva de rendesen. Pörget, ellazít, feldob, megnyugtat, fülbemászik és soha többet nem jön ki onnan. Bonus track-ek is csodálatosak, a koncert felvételektől pedig sírnom kell örömömben.

Kedvenc számot nem tudnék kiemelni, mert egytől egyig imádom mindegyiket valamiért...sem legjobb, sem leggyengébb számot nem tudnék megnevezni, mert épp hangulatfüggő is, hogy melyiket harapom legjobban. Leginkább talán a repeat gombnak köszönhetően az összeset. És munkanélküliség ide vagy oda, rohanok egy boltba és veszem is meg ezt a csodás CD-t...

PAPA ROACH...Keeeeep goiiing on!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentisvelemenyezek.blog.hu/api/trackback/id/tr7312525537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása