Film, zene és egyéb, de kritika

Film, zene és egyéb, de kritika

Film#2 - Logan

2017. március 09. - Wolverinna

Ha már amúgy is az X filmek voltak az elsők...hétvégén gyorsan bepótoltam lemaradásomat (még így is volt, ami valahogy kimaradt :D :D), Wolverine-t is felfrissítettem, hogy okosan üljek moziba a Logan-re. Nem jött össze. Nagyon nem. Ettől függetlenül a film magam nem volt rossz, viszont nem tudnám megmondani, hogy mi, de valami hiányzott. Az eleje számomra kifejezetten vontatott, semmilyen volt (az első jelenetet leszámítva), de aztán néha néha úgy arconvágott a film, hogy csak pislogtam. 

 

Nyilván ez volt a célja, de (ismétlem: számomra) túl volt tolva ez az  öreg, életunt, lecsúszott karakter....mivel ez volt a cél, ez 10/10 lett, tökéletesen életébe beleunt, kiégett vén trotty lett Wolverine Úr. Volt jópár verekedős-véres jelenet, de nekem ez is kevés volt. Hiányzott egy nagyon epic jelenet is a végén, amivel meg lehetett volna jobban fejelni a dolgot. Viszont Kopasz bá' karaktere is még mindig odavág, azt jól megcsinálták, esetében az én kis lényemnek a "veddbeagyógyszert" volt már túl sok.

 

Összességében azért jó volt, nézhető, élvezhető, de meglepő módon a John Wick 2 jobban lekötött és lenyűgözött, mint ez, pedig ezt sokkal jobban vártam. Hugh Jackman hozza a szintet, a sminkesek előtt le a kalappal h ilyen vén fost mázoltak belőle :D Persze kipattintott vén fos, szóval érdekes...de jó lett; az albínó pasas szintén állati jó volt, személyes kedvencem meg a mini alteregóm, a kiscsaj, aki legalább annyit mosolyog mint Wednesday Addams és én összesen. Szóval rajongóknak nyilván alap darab, nem annyira fanatikusoknak is élvezhető, de szerintem nem érdemes akkora reményeket fűzni hozzá, mint amekkora a hype körülötte (ami nyilván indokolt, és nyilván csak én kötekszem a filmmel, de ha kisebb elvárásaim lettek volna, jobban élveztem volna, szerintem).

A next etap majd a Szólít a szörny lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentisvelemenyezek.blog.hu/api/trackback/id/tr3012324145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása